Monday 12 November 2012

FATIN IZZATY

Assalamualaikum , haaa hari nii aku nak kenalkan sorang kawan aku yang baik nihh >.< first time aku jumpe die dekat tesco --'' die mintak kunci motor aku sebab nak amik awek si Raziq , itu first time aku jumpe die and bercakap dengan die :D mase tu aku tengok die nihh pendek semacam haha *jangan marah yee Fatin* GURAUU , lepas insiden tuhh aku mule rapat dengan die , die nihh asyik berkepit je nan syaa , so senanglah aku jumpe die :) and die sorang jelahh yang pernah bagi teddy bear dekat aku untuk bufday , tak pernah2 aku dapat teddy bear untuk hari jadi , mule-mule rase pelik jugak bile die bagi teddy bear tuhh , lame2 okayy lahh , siap bawak tidur lagy hahaa --'' , THANKS FOR BEING MY FRIEND FATIN 


Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NaimmHatta