Monday 12 November 2012

SYASYA ROSLAN

Susah betul aku nak cari gambar die nihh :D This is my anak angkat *kawan rapat* die dengan kembar lame die alysha panggil aku daddy --'' tapi kadangkale aku rase pelik jugak kenapa diorang panggil aku daddy , but nevermind , die nii manje semacam >.< kuat makan >.< suke lepak :D , die selalu teman aku mase aku tengah bosan gileee :) ohh n die yang pakse aku break dengan kekasih lame aku sbb die tak sanggup tengok aku tak bahagia dengan si dia , lepas aku break dengan kekasih lame aku tuu , aku rase bebas yang teramat , nasihat die memang selalu betul ^^ aku tak suke tengok die sedih :( soo korang janganlah buat die sedih okee , muke die tak comel bile die tak ceria macam selalu ^^ HAPPY SELALU OKEE SYAA :D macam daddy DON'T WORRY BE HAPPY


Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NaimmHatta