Monday 12 November 2012

TAMAN TASIK SEREMBAN

Assalamualaikum , haa korang mesti tertanye-tanye kann gambar ni dekat mane , nii lahh gambar dekat Taman Tasik Seremban pada waktu pagi , lepas mule jee cuti sekolah hari isnin hari tuhh aku tiap2 pagi pergi Taman Tasik nihh jogging  >.< sejukkk wooo , aku engat nak ajak kawan2 yang lain teman aku dekat sane , boleh sarapan sekali dekat sane :D tapi aku takut aku ganggu diorang , yelahh cuti2 nii hampir semue orang bangun pukul 11 macam tuhh ^^ dekat sane ramai cina jeee , yang melayu punn atuk n nenek , makcik n pakcik , orang muda hmmm agak jarang sekali aku nampak , tu sbb aku nak ajak korang pegi sane sehat kan badan nihhh >.< meriah ckit tempat tu jadinye :) hope gileee korang dapat bersame - same dengan aku , teman aku jogging waktu pagi , BADAN CERGAS OTAK CERDAS 


Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NaimmHatta